Uw mening, een klacht of compliment? -
Wij luisteren graag naar u
Uw mening
Betrokkenheid wordt op prijs gesteld. Heeft u een advies waarmee de kwaliteit van zorg verbeterd kan worden, dan horen we dit graag. De praktijk is altijd geïnteresseerd in verbeteringen, voor u persoonlijk en voor algemene patiëntenzorg. Mail ons gerust naar tips@oranjepraktijk.nl. De uitkomst wordt gedeeld via de website en u krijgt altijd persoonlijk bericht.
Een compliment delen is ook altijd fijn te horen.
Een klacht
Oranje Praktijk wil zich inzetten voor heldere communicatie en goede zorg. Een wederzijdse vertrouwensband is daarvoor erg belangrijk. Ondanks de goede intenties en inspanningen van iedereen kan het voorkomen dat u vindt dat uw behandelaar u onzorgvuldig of onjuist benaderd heeft. Wij willen graag van u horen wanneer u niet tevreden bent en nodigen u uit om dat met ons in vertrouwen te bespreken. Maak een afspraak met uw huisarts om het probleem te verhelderen. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op. Indien we gezamenlijk niet tot een voor u bevredigende oplossing komen kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie van SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg), waarbij onze praktijk is aangesloten. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.
Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
