De telefooncentrale is aangepast. Belt u nu in de morgen tussen 8.00 en 12.00 uur de praktijk dan komt u, net als voorheen gewoon in een wachtrij. Wij hebben dit op veler verzoek van uw kant aangepast.
De assistentes zitten tijdens het eerste uur met z’n tweeën aan de telefoon om zo vlot uw vraag te beantwoorden of uw afspraak in te plannen. Wij vragen u voor uw afspraak met de huisarts te bellen op de dag waarop u gezien wilt worden. Omdat wij u zo vlot mogelijk willen helpen plannen wij niet voor de volgende dagen. Zo blijft het mogelijk om u dezelfde dag nog te kunnen ontvangen waarop u ons belt. Een afspraak bij de assistente kan wel in het voren worden gepland.
De assistente is in de middag druk bezig met andere werkzaamheden. Wij vragen u daarom te bellen in de ochtend van 8.00 tot 12:00 uur. Heeft u een vraag die echt niet kan wachten tot de volgende werkdag dan kunt u ervoor kiezen om door ons terug gebeld te worden. U kunt dan dus niet blijven wachten in een wachtrij zoals in de ochtend. De assistente zal in de middag geen afspraken met u inplannen, daarvoor vragen wij u dus om in de ochtend te bellen. Recepten kunt u via toets 2 altijd inspreken. (tenzij wij ivm vakantie afwezig zijn)