Oranje Praktijk Huisartsen -

Innoverend en Patiëntgericht

Oranjepraktijk onderscheidt zich in: 
  • Efficiënte zorg; Wij wijzen u op de zelfzorg adviezen (thuisarts.nl) en nodigen u uit voor een consult indien nodig. 
  • Gemak; U kunt via verschillende wegen met ons communiceren (Email, E-consult,  telefonisch, videoconsult en consult)
  • Wij bieden u extra aandacht bij ingrepen en opnames. Wij bellen u als u ziek en of opgenomen bent geweest. 
  • Vernieuwing en innovaties. Kritisch zijn op wat we doen en bezig zijn met of het anders kan daar staan wij voor.
  • Wij willen maatschappelijk actief zijn en kennis overdragen; wij leiden toekomstig zorg talent op.  Daarnaast werken wij ook aan onze eigen kennis en houden wij nieuwe ontwikkelingen nauw bij.
  • Wij zijn NHG  geaccrediteerd (https://npacertificering.nl/), en voldoen aan de kwaliteitseisen en richtlijnen geformuleerd door onze beroepsgroep. Tevens hebben wij een modern ingerichte kwaliteitssysteem die ons helpt om de kwaliteit hoog te houden.

Oranjepraktijk Digitale Innovaties:

Te allen tijde kunt u een afspraak maken voor een consult op de praktijk.
Maar, er zijn meer mogelijkheden en die ook tijdbesparend zijn.

U kunt uw vraag stellen via E-consult. 

Voordelen?
U hoeft niet vrij te nemen, te reizen en te wachten in de wachtkamer.  Mocht het toch nodig zijn om een consult in te plannen dan kan dat uiteraard later alsnog.

Innovatieve telefoonsysteem

Stelt u zich voor het is 08:00 uur en u wilt een afspraak maken. De bereikbaarheid kan soms een probleem worden als teveel mensen tegelijk gaan bellen. U komt er niet doorheen en belt of later of laat het zitten. Herkenbaar? Door onze innovatieve telefoonsysteem kunnen wij iedereen helpen. 

Let op wij missen geen telefoons meer. Het kan helaas wel betekenen dat de wachttijden soms op kunnen lopen omdat iedereen netjes in de rij wordt gepland. U kunt dan ervoor kiezen om enkele minuten later terug te bellen of uw vraag via de e-consult/ mail te stellen mits geschikt.

Missie

Visie